Indmeldt: 08. maj 2006 Indlæg: 1529 Geografisk sted: Vissenbjerg
Skrevet: Søn okt 19, 2008 9:08 pm Emne:
Jeg ku' li' den - det er anderledes end hvad jeg ellers har set fra din hånd, men jeg var underholdt hele vejen og jeg kunne rigtigt godt lide den måde du fik skiftet spor i fortællingen undervejs.
Skrevet: Man okt 20, 2008 11:16 am Emne:
Daerchwing skrev:
Jeg ku' li' den - det er anderledes end hvad jeg ellers har set fra din hånd, men jeg var underholdt hele vejen og jeg kunne rigtigt godt lide den måde du fik skiftet spor i fortællingen undervejs.
Hmm jo tak.
Jeg blev færdig med serien 6-7 timer før tid, og det synes jeg den bærer for meget præ af. Jeg var åbenbart for nervøs for om jeg ville holde deadlinen, så jeg skyndte mig åbenbart for meget, hvilket resulterede i en gang sjusk, og stavefejl.
Min ide med at lave gråtoner med blyant, holdt til at være en lynhurtig måde at lave nuancer på, men det ville nok have været pænere med tush.
Og jeg skal også have lært at tegne ansigter, så de rent faktisk ligner sig selv fra frame til frame!
Men så må jeg bare gøre det bedre næste gang!
_________________ Ondskabens flydende
Kun registrerede brugere kan se links på dette forum! Registrer or Logind på forumet!
Kun registrerede brugere kan se links på dette forum! Registrer or Logind på forumet!
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum